Η εκδήλωση

Την Τετάρτη 9 Μαρτίου, στις 19.00, η SciFY και o Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων- INNOVATHENS , σας προσκαλούν στην 9η SciFY Academy με θέμα:  Google AdWords Workshop. Η SciFY Academy είναι μία ανοιχτή σε κάθε ενδιαφερόμενο σειρά παρουσιάσεων, από τo μη-κερδοσκοπικό οργανισμό SciFY, για την ελεύθερη διάχυση της γνώσης.

Αυτό το μήνα, o Σπύρος Τζώρτζης, απόφοιτος του Τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Κοοπερατίβας Ψηφιακής Επικοινωνίας Sociality (ΚοινΣΕπ) θα μας εισάγει στον κόσμο των Google AdWords.

Πιο συγκεκριμένα θα γίνει αναφορά στις διαφορές του Digital από το Offline Marketing, καθώς και τρόπους ενσωμάτωσης του στην στρατηγική μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Επιπλέον θα γίνει παρουσίαση των Google AdWords, με αναφορά στις δυνατότητες στόχευσης κοινού (Target Groups), στην ευελιξία που προσφέρουν καθώς και στη δυνατότητα αναγνώρισης των μετρήσιμων αποτελεσμάτων της εκάστοτε καμπάνιας (Marketing Campaign). Επιπλέον θα μας περιγράψει τον τρόπο δημιουργίας ενός λογαριασμού, τη σωστή δομή μίας αποτελεσματικής καμπάνιας και θα αναφερθεί  στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τα AdWords ( FAQ- Frequently Asked Questions).

Όπως πάντα η παρουσίαση θα περιλαμβάνει πρακτική εφαρμογή μέσω προβολής παραδειγμάτων, ανοιχτή συζήτηση και ερωτήσεις κοινού (Q&A).

Η εκδήλωση απευθύνεται σε εμπορικές επιχειρήσεις, Startups, E-shops, ΜΚΟ, σε διαχειριστές και κατόχους Sites καθώς και σε φοιτητές οικονομικών σχολών, σχολών Marketing, Διοίκησης Επιχειρήσεων και Πληροφορικής. Φυσικά απευθυνόμαστε σε όλους όσους ενδιαφέρονται για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του Digital Marketing, των νέων τεχνολογιών και της διαφήμισης.

Όπως κάθε μήνα θα προηγηθεί μία δεκάλεπτη παρουσίαση, με θέμα… Shhhh it’s a secret!

 

Αναλυτικά το πρόγραμμα της εκδήλωσης:

19:00-19:10      Mini – Presentation                        10’

19:10-20:10  Google AdWords Workshop              60’

Εισηγητής: Σπύρος Τζώρτζης

  • Γενική εισήγηση για το Digital Marketing και τις διαφορές του από το Offline Marketing
  • Τι μπορεί να κάνει το Digital Marketing για εμάς και πως ενσωματώνεται στη στρατηγική της επιχείρησης/οργανισμού
  • Βασικές εφαρμογές Digital Marketing – Εργαλεία Paid προώθησης
  • Γενική παρουσίαση των Google AdWords
  • Δυνατότητες στόχευσης – tracking Google AdWords
  • Δομή λογαριασμού / καμπανιών

FAQ για τα AdWords

20:10-20:30      Hands-On Session                             20’

20:30-21:00      G&A – Ανοιχτή Συζήτηση                30’

 

Είσοδος ελεύθερη ‐ Δηλώσεις συμμετοχής: http://go.scify.gr/sfacIN09Tickets

Το πρόγραμμα

  • 9 Μαρτίου 2016
    19:00 - 21:00

Δήλωσε συμμετοχή

Δήλωσε Συμμετοχή