Η ενισχυμένη πραγματικότητα και το branding του μέλλοντος

Η τεχνολογία του Augmented Reality αλλάζει το μάρκετινγκ και τη σχέση των καταναλωτών με το προϊόν.

Τη γνωρίσαμε στην πιο απλοποιημένη μορφή της μέσα από ένα παιχνίδι που έκανε μήνες τον κόσμο να τρέχει στα πάρκα και τις πλατείες για να πιάσει τα μαγικά πλάσματα, γνωστά ως Pokémon. Όμως, η ενισχυμένη πραγματικότητα (Augmented Reality – AR) δεν είναι ένα παιχνίδι, αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να αλλάξει τα πάντα στο σύγχρονο branding.

Όταν μιλάμε για AR, εννοούμε την πραγματικότητα που «παντρεύει» τον πραγματικό κόσμο με τον ψηφιακό. Τεχνητές εικόνες και πληροφορίες συμβαδίζουν με το φυσικό περιβάλλον με έναν τρόπο ο οποίος αποτυπώνεται στις οθόνες των «έξυπνων» κινητών. Πάρτε για παράδειγμα μια εφαρμογή για χάρτες όπως το Google Maps. Η οθόνη του smartphone δείχνει τις οδούς, τα οικοδομικά τετράγωνα κ.ά., αλλά μαζί με αυτά προβάλλει εικονίδια που αν τα πατήσουμε λαμβάνουμε περισσότερα δεδομένα για το κτίριο ή την επιχείρηση που αφορούν.

Περισσότερα στον σύνδεσμο που ακολουθεί : Η ενισχυμένη πραγματικότητα και το branding του μέλλοντος

Από το Fortune Greece.