Η εκδήλωση

Τι ρόλο παίζει το branding στον τουρισμό γεύσης και ποια είναι η “συνταγή” του; Μπορούν ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα και προϊόντα να έχουν επιτυχία στο εξωτερικό;

Tην Πέμπτη 23 Ιουνίου στις 17.00, το INNOVATHENS διοργανώνει το διαδραστικό workshop “Brand your business”, μία ακόμα εκδήλωση για θέματα αγροδιατροφής και γαστρονομίας, στο πλαίσιο του 4ου Κύκλου του Επιχειρηματικού Επιταχυντή “Food for Business”.

Μαζί με τον Δημοσθένη Μπρούσαλη, θα κάνουμε μια σύντομη αλλά περιεκτική βόλτα στο θαυμαστό κόσμο του branding, στις αρχές και στη μεθοδολογία του, στους “μύθους” και στις απομυθοποιήσεις του, σε μερικές από τις εξειδικεύσεις του ενώ θα αναφερθούν και κάποιες “κακοτοπιές” που πρέπει να αποφεύγονται.

Αναλυτικότερα, στο “Brand your business” θα δώσουμε σαφείς απαντήσεις στα παρακάτω:

• Tι είναι μάρκα (brand), τι είναι branding και πού χρειάζεται;
• Πώς “χτίζεται” μια μάρκα και πώς “γκρεμίζεται”;
• Τι σημαίνουν USP, positioning, πιστότητα και αυθεντικότητα;
• Τι ρόλο παίζει το branding στον τουρισμό γεύσης και ποια η “συνταγή” του;
• Λειτουργεί ο κύκλος αρετής με τα ελληνικά τρόφιμα και τις εξαγωγές;
• Mπορούν τα ελληνικά ποιοτικά τρόφιμα να σημειώσουν επιτυχημένη πορεία στις αγορές του εξωτερικού;
• Πώς συμβάλλει το branding την επιτυχία των startups;
• Tι σημαίνει “Minimum Viable product” και πότε δημιουργείται;
• Πρώτα το προϊόν ή προηγούνται άλλα σημαντικότερα;
• Τι σχέση έχει το ασανσέρ με την εύρεση επενδυτή;
• Τι συμβαίνει τελικά εκεί στα social media με τα brands;

#FoodforBusiness

*Ο 4ος Κύκλος του Επιχειρηματικού Επιταχυντή του INNOVATHENS και οι παράλληλες εκδηλώσεις πραγματοποιούνται με την υποστήριξη με 3 Εργαστηρίων του Τμήματος Επιστήμης, Τροφίμων & Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Γαλακτοκομίας, Οινολογίας και Μικροβιολογίας Τροφίμων) και της εταιρείας Planet S.A.-Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Επιχειρηματικότητας.

Το πρόγραμμα

  • 23 Ιουνίου 2016
    17:00 - 20:00

Δήλωσε συμμετοχή

Οι δηλώσεις συμμετοχής για αυτή την εκδήλωση ολοκληρώθηκαν.