Η εκδήλωση

Το INNOVATHENS, σε συνεργασία με το ΚΕΑΚ (Κέντρο Επιχειρηματικότητας Ανάπτυξης & Καινοτομίας), διοργανώνει για πρώτη φορά, στο πλαίσιο των INNOVATHENS Summer Labs, ένα ολοκληρωμένο, ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελματικές απαιτήσεις του μάρκετινγκ και της εταιρικής επικοινωνίας, το  «Diploma in Digital Marketing». Πρόκειται για έναν εντατικό κύκλο μαθημάτων συνολικής διάρκειας 18 ωρών, για όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τη γνώση τους και να εξειδικευτούν στο Digital Marketing.

Απευθύνεται:

  • Σε  επαγγελματίες του marketing και της επικοινωνίας για την εξειδίκευση στον τομέα της ψηφιακής επικοινωνίας και την επαγγελματική τους εξέλιξη/ διεύρυνση στο κλάδο τους.
  • Σε εργαζόμενους/ στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων που επιθυμούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους (στην Ελλάδα ή διεθνώς).
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους.
  • Σε φοιτητές/ απόφοιτους σχολών – ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελματικών δεξιοτήτων.
  • Σε νέους επιχειρηματίες που αναζητούν αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.

Όλη η θεματολογία θα πραγματοποιηθεί σε επίπεδο εργαστηρίου με πρακτικά παραδείγματα.

Αναλυτικότερα η θεματολογία των εργαστηρίων:

Day 1- Δευτέρα 11 Ιουλίου:
*Digital Marketing & branding
*Digital Strategy & Planning
*Social Media Strategy
 
Day 2-Τρίτη 12 Ιουλίου
*SEO
*Digital Content
*Social Media advertising
*Email & Mobile Marketing

Day 3-Τετάρτη 13 Ιουλίου
*Risk Management in Social Media
*Social Media Marketing for:
(Google+, Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram, LinkedIn)
 
Day 4-Πέμπτη 14 Ιουλίου
* Digital Selling Skills
* SEM
* E-Commerce
* Web Analytics
 
Day 5-Παρασκευή 15 Ιουλίου
*Target Audience
*Consumer Buying Decisions (Digital Channels)
*Search & Analyze Competitors
*Digital Project (Case Study)
 

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν δίπλωμα στο Digital Marketing.

Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα για παρακολούθηση του προγράμματος μόνο ανά θεματική ενότητα. Σε αυτήν την περίπτωση, δίνεται πιστοποίηση παρακολούθησης σεμιναρίου.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς:

– Θα σχεδιάζουν επιτυχημένα Websites
– Θα εφαρμόζουν τεχνικές SEO (Search Engine Optimisation)
– Θα γνωρίζουν τις εναλλακτικές επιλογές online διαφήμισης και θα αξιολογούν την αποτελεσματικότητά τους
– Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενέργειες mobile marketing
– Θα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα δημοφιλέστερα social media (Facebook, Youtube, Twitter, foursquare, κ.α.) ως εργαλεία marketing και δημοσίων σχέσεων
– Θα σχεδιάζουν και θα υλοποιούν ενοποιημένη στρατηγική ψηφιακής επικοινωνίας για τον οργανισμό/ επιχείρηση που βρίσκονται

 

Κόστος προγράμματος : 50€ (early bird), 60€ (booking)

*Το early bird ισχύει μέχρι τις 4 Ιουλίου.

Κόστος ανά ημέρα & θεματική ενότητα: 15€

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 11-12-13-14-15 Ιουλίου 2016

Απαραίτητη η προεγγραφή.

 

 

Χορηγοί επικοινωνίας:

Print

Το πρόγραμμα

  • 11 Ιουλίου 2016
    17:00 - 21:00
  • 12 Ιουλίου 2016
    17:00 - 21:00
  • 13 Ιουλίου 2016
    17:00 - 21:00
  • 14 Ιουλίου 2016
    17:00 - 21:00
  • 15 Ιουλίου 2016
    17:00 - 21:00

Δήλωσε συμμετοχή

Δήλωσε Συμμετοχή