INNOVATHENS Free Workshops

FREE_LIVESTREAMING_DT

Τι είναι η «Στρατηγική γαλάζιου ωκεανού»; Έχεις ακούσει για τη «μακριά ουρά» ή το «δίκτυο 2.0»; Είναι η επικοινωνία… τέχνη; Πώς προωθούμε αποτελεσματικά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία; Όλες τις απαντήσεις τις έχουμε στο INNOVATHENS!

Οκτώβριος 2020

 

Το INNOVATHENS powered by Samsung, ο κόμβος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, επιστρέφει δυναμικά φέτος το φθινόπωρο με ένα πολύ-πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα για ενήλικες! Μαζί με το INNOVATHENS Academy και τα απογευματινά INNOVATHENS Workshops που έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγες μέρες, επιστρέφουν, τόσο από τον φυσικό χώρο του INNOVATHENS όσο και μέσω live streaming, τα καθιερωμένα και ιδιαίτερα δημοφιλή Free Workshops που όλες και όλοι έχουμε αγαπήσει…

Την εισήγηση των εργαστηρίων κάνει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, πτυχιούχος στην επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή, κάτοχος διδακτορικού στο marketing management και τριών μετα-διδακτορικών τίτλων (συμπεριφορά καταναλωτή, digital branding, personalization fields in digital campaigns) αλλά και έμπειρος εισηγητής, με  χιλιάδες ώρες διαλέξεων σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.

Τι ξέρεις για την αρχή του 80:20; Μήπως οι όροι «Στρατηγική γαλάζιου ωκεανού», «μακριά ουρά» και «δίκτυο 2:0″ σου είναι άγνωστοι; Την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου στις 12.00, μέσα από το εργαστήριο Οι 50 βασικές έννοιες του Management, γνωρίζουμε σύντομα και περιεκτικά τι είναι το σύγχρονο management, δίνοντας έμφαση στις πιο αποτελεσματικές θεωρίες marketing.

Μία εβδομάδα αργότερα, στις 23 Οκτωβρίου, το πρόγραμμα έχει Τεχνικές επικοινωνίας & Γλώσσα σώματος. Πιο αναλυτικά, κατανοούμε το πλαίσιο και τη δυναμική της επικοινωνίας στο χώρο εργασίας και αντιλαμβανόμαστε τη γλώσσα που «μιλάει» το σώμα μας, ανακαλύπτοντας παράλληλα τεχνικές για αποτελεσματικότερη επικοινωνία, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Την τελευταία Παρασκευή του Οκτωβρίου, και συγκεκριμένα στις 30 του μήνα, μαθαίνουμε τα πάντα για το promotion! Στο workshop Τεχνικές προώθησης, μέσα από θεωρητικά μοντέλα και πρακτικά παραδείγματα, κατανοούμε την έννοια της προώθησης για το marketing, καθώς και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να κινητοποιηθεί ένας καταναλωτής να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες.

**Οι συμμετοχές για φυσική παρουσία σε όλα τα workshops έχουν ήδη συμπληρωθεί.
Μπορείς να τα παρακολουθήσεις όλα μέσω live streaming στο σύνδεσμο εδώ.