GIG_VISUALS_DIGITAL

 

 

Τι είναι τα serious games; Μπορεί το gaming να είναι «θεραπευτικό»; Ελάτε να μπούμε στο μαγικό κόσμο των εκπαιδευτικών παιχνιδιών! Game on!

 

Το INNOVATHENS εντάσσει στο πρόγραμμά του το Get into Games (GIG), μια σειρά δράσεων με θέμα το gaming, με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ).

Πρώτος σταθμός… το GiG → Edu, που θα λάβει χώρα στις 22 και 23 Απριλίου, ένα διήμερο ταξίδι για το gaming στην εκπαίδευση μαζί με αναγνωρισμένους ακαδημαϊκούς, ανήσυχους εκπαιδευτικούς, πρωτοπόρους designers και developers.

Το Σάββατο 22 Απριλίου είναι αφιερωμένο στην χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ως εργαλεία στη σχολική και προσχολική τάξη αλλά και ως ερμηνευτικά μέσα για μικρούς και μεγάλους σε μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς. Τα θέματα αυτά αναλαμβάνουν να εξαντλήσουν ο αναπληρωτής καθηγητής Γιάννης Σκαρπέλος, ο επίκουρος καθηγητής Σπύρος Βοσινάκης, η εκπαιδευτικός Ελένη Μελιάδου, ο designer Αρίσταρχος Παπαδανιήλ, η συγγραφέας Σοφία Μαντουβάλου, η ερευνήτρια Μαρία Σαριδάκη και οι καθηγητές του Κολλεγίου Τέχνης & Design ΑΚΤΟ, Δημήτρης Πατρίκιος και Κώστας Λαζαρόπουλος. Το απόγευμα της ίδιας μέρας, σε πάνελ με τίτλο «Gaming και πολιτισμός» θα συμμετάσχουν οι Βάσια Πιέρρου, Φίλιππος Μαζαράκης, Λήδα Ματζουράνη, Παναγιώτης Ράππας, Ηλίας Στουραϊτης, Μαρία Καμηλάκη, Μαρία Βλασσοπούλου, Μαρία Φλώρου με συντονιστή τον Πρόδρομο Τσιαβό. Παράλληλα, η WWF θα παρουσιάσει το εκπαιδευτικό παιχνίδι «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις» ενώ το Game Lab του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου έρχεται να μας εισάγει στον μαγικό κόσμο του «Πλανήτη Dewey».

Η 2η μέρα του GiG → Edu έχει θέμα την ένταξη των ψηφιακών παιχνιδιών στην ειδική εκπαίδευση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδιών με ειδικές ανάγκες αλλά και στη χρήση του gaming από άτομα 3ης ηλικίας για θεραπευτικούς σκοπούς. Την Κυριακή 23 Απριλίου, θα μιλήσουν οι καθηγητές Παναγιώτης Μπαμίδης, Σίμος Ρετάλης, Αναστασία Δημητρά, Κώστας Καρπόυζης, οι εκπαιδευτικοί Χαϊδή Ειρήνη και Μένια Μαυράκη και εκπρόσωποι του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού SciFY. Θα έχουμε την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα αλλά και να παίξουμε με την ψηφιακή πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η SciFY για παιδιά με τύφλωση, με το «Siren» και μια σειρά παιχνιδιών για παιδιά με δυσλεξία αλλά και με το καινοτόμο project «Μνήμες μακράς διάρκειας» του Παναγιώτη Μπαμίδη.

 

Ένα διήμερο, για μικρούς και μεγάλους, για εκπαιδευτικούς, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, παιδοψυχολόγους, φοιτητές και μαθητές και κάθε λογής gamers!

 

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του διημέρου εδώ!

 

 

 

GIG_LOGO_BAR