lockdown και Digital Transformation

Digital-Generation

Γράφει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος στην @athensvoice(official)
—————————————————————————

Τελικά όσοι δεν είμασταν έτοιμοι, προλάβαμε τα νέα δεδομένα;

Το νέο lockdown είναι πλέον γεγονός. Διαχείριση Κρίσης ή ετοιμότητα για ένα Brand; Το είχαμε στο μυαλό μας όλοι, όμως παρόλο που την πρώτη φορά πήραμε το μήνυμα ‘’Κάνε Digital Transform’’ ακόμα και σήμερα δεν λειτουργούν όλα ενδεχομένως όπως θα έπρεπε.

Ακούω και μιλάω με αρκετούς, που από την εποχή του πρώτου ‘’κλεισίματος’’ της αγοράς, μιλάγανε για τη σπουδαιότητα του να κάνουν ένα website ή να αναβαθμίσουν άμεσα αυτό που έχουν. Και όμως, ακόμα και σήμερα, στο δεύτερο γύρο ασχολούμαστε με τα αυτονόητα τύπου ‘’Δεν πρόλαβα’’ για τα Ελληνικά δεδομένα. Και ακόμα χειρότερα, μερικές επιχειρήσεις δεν έχουν τα E-shop τους για να μπορούν να τα αξιοποιήσουν.

Πολλές επιχειρήσεις (όχι όλες ή τα ‘’μεγάλα μαγαζιά’’) προσπαθούν να κατανοήσουν πως θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα και κανάλια. Ιδίως οι επιχειρήσεις που έχουν «παγώσει» τη δραστηριότητα τους!

Σε κάθε περίπτωση, μία επιχείρηση ή ένα brand θα πρέπει να παραμένει ενεργό προκειμένου να διατηρήσει τη σύνδεση του με τους καταναλωτές και τους συνεργάτες του. Μία απουσία που μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες είναι πιθανό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στις πωλήσεις και γι’ αυτό είναι απαραίτητη η ενεργή παρουσία.

Όμως μερικοί είδαν το κλείσιμο ως μια ευκαιρία. Και αναφέρομαι στο παράδειγμα του TIK-TOK ή όσους επένδυσαν σε αυτό. Μια κρίση ναι, δημιουργεί ευκαιρίες. Πόσο έτοιμοι όμως είμαστε να την δούμε;
Όσον αφορά το χώρο των E-shops, ένα σημείο – κλειδί πλέον για τις αγορές μας, δεν μένει παρά να δούμε εάν διόρθωσαν κάτι που στο πρώτο Lockdown δεν βγήκε. Τι; Την διάρκεια σε μέρες παράδοσης για ένα προιόν. Το παιχνίδι δεν έιναι μόνο στις εταιρίες courier, αλλά και στα ίδια τα Brands τι τρόπους βρήκαν για να δημιουργούν καλύτερη σχέση και εμπειρία παράδοσης προς τον πελάτη.

Σίγουρα τις επόμενες ημέρες, βραχυπρόθεσμα δηλαδη, θα δούμε και θα διαπιστώσουμε την ετοιμότητα όλων. Δεν είναι μόνο Digital ουσία ενός E-shop!

Είναι και ο χρόνος παράδοσης – ετοιμότητας, εφόσον όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζαμε τι θα ερχόταν.

Ξέρω ότι μερικούς θα τους πληγώσω. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό.

‘’Το θέμα είναι, ότι λίγο-πολύ όλοι έχουμε μια γνώμη.

ΓΝΩΣΗ όμως χρειάζεται στο Digital και προγραμματισμό!’’